Türkler Neden Dışlanıyor

Türkler Neden Dışlanıyor!!!!
Size ne zamandır Bu CC Fraud işini yaymayın, anlatmayın kullanmayın
diye söyledim ama nafile! bok var anlattınız yaydınız...!
Evet büyük "hacker"lar! İnsanlara o kadar güzel yaydınız ki bedavacılığı şimdide
bunu cezasını sizler çekeceksiniz.
Bakın Ben şu an olanları ve olacakları sıralayayım size "hacker" arkadaşlar.
1-Bir çok sponsor firma artık Türklere account açmıyor yada para yollamıyor.
2-Bir çok E-proccessor yada 3. parti transaction firmaları dediğimiz ,size online
satış yapmanızı sağlayan firmalar, da Türkleri red ediyor.
3-Gerçek kredi kartıyla üye olmak isteyen biri bile ; kredikartları veri tabanının,
Turk bankalarına ait birçok "issue" ye blok koymasından dolayı , ne sitenize nede sponsorunuza
üye olamıyor!!!!
Olacaklara gelince....
Bu hızda dolandırılıcığa ve bunu öğretmeye devam ederseniz yakında ne bir tek sponsor
nede eproccessor kabul edecek Türkleri!!!!
Evet bütün bunlar nedenmi oluyor sevgili "hacker" arkadaşlar!!!
Kendi sponsorunuza habire sahte kredi kartı ile üye olursanız ve sponsorunuz çekinizi size
yolladıktan sonra ,accountlar cashback olup sponsorlarınız paralarını alamazlarsa , onlarda
accountlarınızı siler yada para yollamazlar!!!!
Olm sonra lan bizi gavurlar neden sevmiyo ,herkes türkdüşmanı, yok yunanlılar böyle Turk düşmanı
site yapmış diye ağlayıp zırlamayın!!!! Türklerin e-ticaret işinde her geçen gün şansı ,
ticaret imkanı kısıtlandığı gibi kendi ulusumuzuda dolandırıcı ve sahtekar olarak tanıtıyoruz
dünyaya.
İnanın her tür pislik bizde;
Sponsor dolandırma dan tutunda domain çalmaya kadar. Bu işle meşgul olduğum süre içersinde
bir çok yabancı webmasterla arkadaş oldum ben bunları adamlara anlattığımda bana söyledikleri
tek şey " nasıl yapıyorsunuz?" ," domain çalmak mı? " oldu.Adamlar gerçekten bizden dürüst
ve onlar bize güveniyorlardı fakat bunu biz yıktık....

İnanın bana yakında çalacak hiç bir kapımız kalmayacak!
Bu yüzden ileriye yönelik düşünmenizi tavsiye ederim !Yarın öbürgün sizde paralı bir site
açacaksınız belki başka tip ticari işler yapacaksınız ama bu Türk kimliği başınıza hep
bela olacak.Ülkemizin kaybettiği lobiyi tekrar kazanmak istiyorsanız ,
lütfen "Sahte CC" yayınlarını kaldırın , kaldırtın. Ben doğrucu davutluk yapmıyorum
sadece ileriyi görüp sizi önlem almaya davet ediyorum...

Evet Bu yazıyı 1-2 ay önce yazmıştım, ama sonuç değişmedi , Bütün Türk kredikartlarına
dünya çapında blok geldi, GloBill, IBill..vs gibi
3.parti processig hizmeti veren bütün firmalar artık Türk kredi kartlarına işlem yapmıyor.
Bi yerinize kına yakarsınız artık...


KAFKA__

 

0 yorum: