Sevgiliysek Eğer

Çok şeyler katmalısın hayata kendinden, benim için...ve kendin için tabii...

Artık laflar yetmiyor değirmenini döndürmeye sevginin. Önce hüzünleri
kurutmalısın sayfalar arasında, kaçıncı sayfada olduklarını asla
bilmemeliyiz... Ve... gülücükler takılmalı hayat okyanusundan bıraktığın
ağlara... kucaklar dolusu...Uzağımdaysan, uzaklıkları yakın etmelisin
ayrılığa inat! Üstüne üstüne yürümelisin zamanın. Gözlerin gecem olmalı,
saçların rüzgar; hesabını yapmamalıyızmesafelerle ayların...Kilometreler
kapı önü olmalı,kış ortasında kapıma getirmelisin gülüşünle baharı...Aylar

saatteki yelkovan, seninle yakalamalıyım uzayan sabahları...Yakınımdaysan,

en yakını aramalısın! Yüreğimin kuytularında iç savaşlar çıkarmalısın. Ben

bıkmalıyım mutluluklardan.İnadına tebessüm olmalısın. Sen düşüncelerimin
bordasında vazgeçilmezim olmalısın..Sen... sevgilimsen eğer yanımda
olmalısın benimle olmalısın içimde olmalısın... Ben seni sende yaşamalıyım

sevgili,sevgiliysek eğer..."Gel" dediğimde gelmelisin kutuplarda da
olsan..."Gel" dediğimde "hayır" demesini bilmelisin küsmeme aldırmadan...

yine de kızamamalıyım sana.Çok şeyler istiyorsam senden yine de sen
bilmelisin sunacaklarını.

Belki bazen bir tebessüm,

Belki ufak bir not,

Belki elinden gelenin en fazlası...

Seni verdiklerinle değil, onlar sız da sevmeliyim..!

Hayat kısa sevgili, hayat sürprizlerle dolu. Bana gül bahçesi
vaadetmemelisin papatyayla yetiniyorsam...Ve.. yüreğimi yormamalısın
dinlenmek istiyorsam...Ben seni sende yaşamalıyım sevgili...Bilmeliyim
içini, yüreğini... Ne duyuyorsan, ne yaşıyorsan olduğu gibi... Sevinçlerini

sevincim bilmeliyim. Hüzünlerine ortak olmalıyım. Korkularında yanında
olmalıyım, korkuları birlikte yenmeliyiz...Her şeyinle benim olmalısın...
harikalıklarınla olduğu adar gühlarınla yanlışlarınla... her olumsuzluğa
birlikte kanat germeliyiz, Sen, ben istemeden yanımda
olmalısın..!Mutluluklar türetmeliyiz ufak şeylerden..Balıkçının oltasındaki

balıktan,parktaki çocuğa kağıt helvanın yaşattığı mutluluktan ya da
telefondaki bir "alo"dan... Ufak şeylerden büyük mutluluklar
çıkarmalıyız.Senin tebessümün beni güldürmeli, benim hüznüm seni
üzmeli..Yürekten olmalısın..!

Aylık yaşamıma girmelisin olur olmadık. Hatta haftalık, günlük.. Beni yine

de sensiz bırakmalısın yanımda olduğun ölçüde. Özlemeliyim seni tüm
yoğunluğunla... Saatlerin, günlerin hesabını yapmalıyım. Yokluğun kangren
gibi kemirmeli içimi...

Ama...

O ölçüyü sen bilmelisin... Özlemim tavındayken varlığınla ödüllendirmelisin,

hani derler ya;"kendini özlet ama unutturma", özlemler sevdayı güçlendirir

bilirim...Ben seni sende yaşamalıyım sevgili...

Günlük hayatında nasılsan öyle olmalısın benimleyken..Yaptığım yemeği
beğenmediysen yemeyebilirsin (bunu bana tüm şirinliğinle söylemelisin ki
sana kızamamalıyım). Ve... sen de bana kızmamalısın seninle futbol maçların

izlemiyorsam, sevemedimbir türlü... ama belki bazı önemli maçlarda eşlik
edebilirim sana ne dersin, senin için...Birbirimizi olduğumuz gibi
kabullenmeliyiz.. Macun tüpünü ortadan sıkıyorsan ya da ne bileyim... tüm
giysilerini ortalığa dağıtıyorsan bunları da bilmeliyim...

bir virüs gibi girmelisin içime. Ne senle olmalıyım ne de
sensiz...gazetelerde senin burcunu okumalıyım benimkinden önce bir görevmiş

gibi..Sonra yorumlar yapmalıyım falların üzerine... Bakla fallarında her
şeyi sana yormalıyım... Ve... ben de senin vazgeçilmezin olmalıyım.Beni
olduğum gibi kabul etmelisin.Ben buyum, böyleyim...

Beni böyle sevmelisin...

Hırçınsam, kıpır kıpırsam (ki yüreğim kıpırtılarla dolu) bir o kadar da
durgunum belki. Sen beni çözmelisin... Beynimin labirentinde çıkış yolunu
bilmelisin... Beni her şeyimle bütünlemelisin...

Ben seni sende yaşamalıyım sevgili...

Cesur olmalısın!

Yürekten olmalısın!

Gözlerimdeki toroslara tek nefeste çıkmalısın!

Gözlerimdeki okyanusa düşünmeden dalmalısın!

Sen hayatımda tek yörüngem olmalısın!

Sensiz olmamalı sevgili...!

Hiçbir fedakarlık istemiyorum senden... Olduğun gibi olmalısın. Nasılsan
öyle! Doğal, sıradan... Farklı olmaya çalışmamalısın... Ve... bütün bunları

kendin olmakla yapmalısın. Sen olmakla... nasılsan öyle sevmeliyim seni.
Öyle sevdirmelisin kendini. Ben seni sende yaşamak istiyorum
sevgili...sunduklarınla, sunmaya çalıştıklarınla, olmaya çalıştığın
farklılıklarla değil.

Duygularınla doğal,

Yüreğinle doğal,

yaşamınla doğal yanlarınla...

Zaten olduğun gibi kabulümsen, her şey peşi sıra gelir.Kendin olmakla
başarırsın her şeyi... Ve... senin kabulünsem olduğum gibi, tüm savaşlara
hazırım yaşam boyunca...

Haydi ! Uzat elini

Hayat kısa sevgili...Vakit kaybetmeyelim...

Belki bir daha fırsatımız olmaz...

Haydi yola çıkalım!

BEN SENİ SENDE YAŞAMALIYIM SEVGİLİ

VE SEN DE

BENİ BENDE YAŞAMALISIN...

SEVGİLİYSEK EĞER..!

 

0 yorum: